11:13 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی

قیمت جدید پایه محصولات پتروشیمی با افزایش به دلار ۲۶۱۲۷۲.۵ ریالی
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۲۲۳۶ ریالی به دلار ۲۶۱۲۷۲.۵ ریالی اعلام شد.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی بازهم گران شد / ۵۸۱۰ ریال در هر دلار
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش بیش از ۵۸۱۰ ریالی به دلار ۲۵۹۰۳۶.۵ ریالی اعلام شد.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی بازهم گران شد / ۹۲۹۵ ریال در هر دلار
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۹۲۹۵ ریالی به دلار ۲۴۶۰۲۷.۵ ریالی اعلام شد.
قیمت جدید پایه محصولات پتروشیمی با افزایش به دلار ۲۳۶۷۳۲.۵ ریالی
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۱۰۳۲۷ ریالی به دلار ۲۳۶۷۳۲.۵ ریالی اعلام شد.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام شد
نماد برتر- امروز و از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی، قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام شد.
عامل فشار فروش امروز و احتمال نقش تازه واردها برای شروع ریزشی دیگر
نماد برتر- معاملات امروز بازار سهام با عامل فشار فروش زیادی که برای تازه واردین احتمال شروع یک ریزش دیگر را رقم زد ، منحر به عقب نشینی شاخص در نیمه کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزارتایی شد.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی بازهم گران شد / ۵۴۶۴ ریال در هر دلار
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی باز هم گران شد و دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی از افزایش بیش از ۵۴۶۴ ریالی به دلار ۲۲۶۴۰۵.۵ ریالی خبر داد.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام شد
نماد برتر- امروز و از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی، قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام شد.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی بالاخره کاهشی شد: ۴۸۸۷ ریال در هر دلار
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی پس از چند هفته متوالی، بالاخره کاهشی شد و دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی از کاهش ۴۸۸۷ ریالی به دلار ۲۲۰۹۴۱ ریالی خبر داد.
قیمت جدید پایه محصولات پتروشیمی با افزایش به دلار 225828 ریالی
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش بیش از 12636 ریالی به دلار 225828 ریالی اعلام شد.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی بازهم گران شد/ این بار ۱۵۸۱ ریال در هر دلار
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش بیش از ۱۵۸۱ ریالی به دلار ۲۱۳۱۹۱.۵ ریالی اعلام شد.
قیمت جدید پایه محصولات پتروشیمی با افزایش به دلار ۲۱۱۶۱۰ ریالی
نماد برتر- قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۲۲۶۳ ریالی به دلار ۲۱۱۶۱۰ ریالی اعلام شد.
قیمت‌گذاری دولتی گریبانگیر بورس کالا شد!
پایگاه خبری راد: در حالی برخی افراد با حمله به ساختارهای رسمی بورس سعی دارند که معاملات پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها را از بورس به فضای غیر شفاف سوق دهند و رانت خود را بیشتر کنند که اقتصاددان‌ها معتقدند باید با احترام به مکانیزم بازارهای رسمی از ایجاد رانت جلوگیری کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد